Thursday, March 25, 2021

Quotes in Urdu, Islamic Wallpapers, Quotes Images, Urdu quotation ideas in 2021, urdu quotes

 

صبر رکھو
آنے والا  کل بہت  خوبصورت  ہوگا

لکھتے لکھتے

قلم ہی تھک گیا

میرے  حضورﷺ  کی

تعریفوں کا جواب نہیں


وقت اچھا ہو یا بُرا

میرا اللہ کبھی بھی ساتھ نہیں چھوڑتا

بیشک


میرا اللہ ہی ہے

جو میری خاموشی سے مانگی ہوئی

دعاؤں کو سُنتا ہے


یا اللہ آپ میری

امید نہیں میرا  یقین  ہو


لوگوں نے کچھ دیا تو

سُنا یا بھی بہت کچھ،

اے  اللہ  اِک تیرا ہی در ہے،

جہاں کبھی طعنہ نہیں ملتا!


" اُمید "

انسان سے کبھی مت لگائیے

اور  اللہ  سے کبھی مت ہٹائیے!


یا اللہ

آزمائشوں کے قابل نہیں ہیں

ہم بس اپنی رحمتوں سے نواز دے


اے  اللہ  مجھے بُرے وقت سے

بچالینا

بے شک  تیرے سوا

کوئی بچانے والا  نہیں


چار چیزوں کو چار چیزیوں سے دھویا کرو؛

زبان کو  ذکر  سے،

 آنکھو کو  آنسوؤں  سے،

گناہوں کو  استغفار  سے اور

دل کو خوفِ  خدا  سے!


قرآن پڑھا کرو

بیشک میرے رب نے اس میں

ہر مسئلے کا حل رکھا ہے


وہ  رب  آہٹیں بھی سُنتا ہے

اور پکار بھی بس

وہ ہمارا  صبر آزماتا ہے


لوگ کہتے ہیں پیشہ رکھو برے

وقت میں کام آئیگا

میں کہتا ہوں اللہ پر یقین رکھوں

برا وقت ہی نہیں آئیگا

ان شاء اللہ


زندگی میں ہمیشہ دو باتیں یاد رکھنا

جب  غصہ  آئے تب کوئی  فیصلہ  مت کرنا

جب  خوش  ہو تب کوئی  وعدہ  مت کرنا


سُکون بھی تیرے سجدے میں ملتا ہے

میرے اللہ!

تو موت بھی سجدے میں دینا


پتا ہے نعمت کیا ہے؟

محمد ﷺ کا اُمتی ہونا۔


جب آپ اپنی بات بتانے  اور

جزبات کی وضاحت دینے  میں

ناکام ہو جائیں تو  اسوقت

سب کچھ  اللہ  پہ چھوڑ کر

 پیچھے  ہٹ  جانا چاہیے


بُرا وقت ہمیشہ گزر جاتا ہے

چیزیں ٹھیک ہو جاتی ہیں بس انسان

کا ظرف آزمانا ہوتا ہے

اللہ نے


بیشک نماز ہی ساتھی ہوتی ہے

دنیا سے  قبر تک

قبر  سے  حشر تک

حشر سے  جنت  تک




تیری قدرت کو میں سمجھوں

میری اوقات نہیں یارب

مجھے سب کچھ عطا کرنا

بس ایک گمراہ نہ کرنا۔

تم قطرہ مانگتے ہو

میرا رب دریا عطا فرماتا ہے


اچھی کتابیں اور سچے دل

ہر کسی کی سمجھ میں نہیں آتے۔!


No comments:

Post a Comment